My Blog List

Sunday 16 November 2014

TESTIMONI PHERO X DAN PHEROMAN 101

Berita Kejayaan Pelanggan.

Kesan penggunaan Phero-X akan berbeza untuk setiap individu.
Gunalah sekerap yang mungkin.
"Pada satu petang lepas main bola,,, tengah rilek-rilek nak minum air... 5 orang member datang tanya... Eh.. kau pakai minyak wangi apa??? Saya kata takdelah... mana pakai minyak wangi... peluh kut! Itulah pengalaman saya mengggunakan Phero-X dalam masa 2 bulan ni..."
Kamal


"Saya pernahlah nak keluar rumah satu malam tu... tiba-tiba anak dara saya tegur... umurnya lingkungan 18 tahun... dia kata... Papa.. papa nak pergi mana dengan bau yang seksi tu??? Elok papa duduk rumah jer... kang tergoda perempuan yang tercium bau papa ni.... Saya hanya tersenyum dan kata... jangan risau... papa ok!"
Hasyim


"Ni pengalaman real yang saya alami.... dalam pukul 12 tengahari... ketika waktu LUNCH' saya menerima panggilan dari seorang secret admirer... dia kata minat sangat dengan saya dan nak jumpa... alih-alih tengok.. rupanya awek department sebelah jerr... hingga kini saya dah couple dengan dia... pernah saya tanya??? awak syok kat saya sebab apa??? dia kata adalaaahhh... emmm... Saya tahu.. ni mesti Phero-X punya penangan"
Zainuddin


"Pengalaman saya tidaklah seseronok mana, tapi memang saya perasan... saya drive dari rumah, lepastu parking. Naik Monorail ke tempat kerja... dalam monorail... kadang-kadang penuh sendat, kadang-kadang lapang... apa yang saya perasan memang.. eye contact cukup banyak... Saya perasan,,, pompuan-pompuan ni yang lebih-lebih, siap gesel-gesel punggung lagi... "
Anthony"Saya harap encik janganlah expose sangat testimoni saya ni... sebab sensitif,,, saya memang dapat pikat ramai wanita... dan ehem.. ehem... ehem... saya harap encik lebih arif dan faham .. betul tak?"
Tan
"Buka jer penutup Phero-X... satu ofis bau dia jeee... 8 orang keruyun nak tau apa bendanya Phero-X ni... cepat-cepat saya sorok... diorang tanya... weh bau apa nih??? Aku diam jer... buat-buat tak tahu"
Saiful

"Memang saya perasan bau dia tahan lama,,, 12 jam pun masih ada,,, dah mandi pakai sabun pun ada tinggal saki-baki. bau dia makin lama... makin sedap...!!!"
Kefli
"Setiap kali keluar rumah jer... bini tanya... bang nak pergi mana tuh? bang balik pukul berapa??? Saya dapat hidu kerisauan isteri saya... Sejak-sejak pakai pheromone Phero-X ni... makin risau pulak isteri saya terhadap saya"
Kamarudin

"Dalam seminggu pakai Phero-X... saya dapat satu idea... apa kata jika saya suruh member saya guna... saja nak tengok result dari eksperimen saya... member saya ni pun pakailah Phero-X untuk sebulan... memang saya nampak sendiri... beliau nampak lebih memikat.. sebab budak-budak pompuan tempat saya kerja asyik tanya Amir je.. sikit-sikit Amir.. sikit-skit Amir... memang saya nampak Amir lebih macho mungkin sebab Phero-X yang saya pinjamkan... Dan saya dapati bau Amir memang mengancam! sebab pagi-pagi masuk kerja... bau diaaa.... fuhhhh!!! satu lift... satu ofis bau!"
Anuar


"Saya titis Phero-X dalam 2 titis kat seat kereta saya.... . awek-awek saya puji... Eh kereta you ni pakai apa??? wangi semacam je... bestlah bau dia.. "
Kheirul

"Sales dan jualan saya makin meningkat, saya dapati pelanggan-pelanggan, lebih-lebih lagi wanita... senang betul nak close' .... Apa yang boleh saya cakap,,, syabas.... dan thank you dengan produk pheromones Phero-X ni... TQ!"
Daniel Qudsi


 Soalan Yang Sering Di Tanya

S : Untuk tujuan apakah Phero-X ini digunakan?
J : Phero-X digunakan untuk meningkatkan penampilan diri secara aura untuk memikat wanita, ia juga untuk golongan kenamaan yang sering bertemu kenalan. Untuk golongan bisness ia sesuai kerana sering berjumpa pelanggan. Selain itu membuatkan aura positif berada sekeliling anda dalam jarak tiga kaki untuk selama 6-8jam.


S : Adakah Phero-X berbeza dari produk pewangi pheromone yang pernah saya baca?
J : Ya. Phero-X BERBEZA. Tidak seperti kebanyakan pewangi hormon lain, Formula Phero-X dipatenkan dan sangat MUJARAB. Ia bertindak serta-merta. Campuran 8 jenis pheromone manusia pada gred terbaik. Dengan 25x kepekatan. Membuatkan produk pesaing jauh ketinggalan.


S : Saya pernah guna produk lain (seperti cologne, pewangi dll) tetapi saya tidak tahu, adakah ia berkesan, bagaimana saya tahu yang Phero-X ini berkesan?
J : Tidak seperti kebanyakan produk lain, yang pernah anda gunakan. "Phero-X adalah wangian berhormon" untuk memikat wanita dan meningkatkan keterampilan anda. Phero-X adalah produk yang dipatenkan. Ia mempunyai 8 jenis hormon manusia pada gred paling tinggi. Formula kepekatannya 25 kali ganda. Sebaik sahaja anda menghidunya. Anda akan tertanya-tanya... Emmm bau apa ni... Itu kesan pheromone yang bermain dengan minda anda. Ramai wanita yang suka menghidunya..
S . Apa kandungan Phero-X?
J . Phero-X dibuat dari minyak yang disaring dari tumbuhan iaitu dari biji anggur dan kayu sandal wood. Tiada bahan daripada haiwan diguna. Tiada berakohol. Cara uji, bila bakar ia tidak akan terbakar. Hormon-hormon yang digunakan pula, adalah sintetik.


S : Bolehkah Phero-X dibawa dan digunakan ketika solat?
J : Phero-X tidak mempunyai alkohol dan bahan daripada haiwan, ia boleh digunakan ketika solat.Walaubagaimanapun, jika anda was-was, anda boleh basuh menggunakan air.


S . Adakah wanita menjadi agresif terhadap saya?
J . Biasanya anda akan dapati diri anda seperti magnet kepada wanita-wanita di luar sana. Bagaimanapun ianya bersifat natural. Tidak seperti kebanyakan formula pheromones yang akan membuatkan orang sekeliling melayan anda secara pelik. Orang akan suka berada dekat dengan anda, dan mereka berasa sungguh selesa dan tenteram. Perlu ditegaskan di sini, bahawa Phero-X bukanlah minyak pengasih yang berunsurkan perkara negatif. Ia adalah pheromones yang dihasilkan oleh makmal untuk meningkatkan kehidupan bermasyarakat yang anda sering lalui.


S . Berapa lama ianya bertahan?
J . Pheromones kami dapat bertahan sekurang-kurangnya 6-8 jam apabila dikenakan pada pakaian.


S : Adakah Phero-X berkesan dan bagus untuk saya?
J : Phero-X berkesan, namun anda kena gunakan sendiri untuk pastikan samada ia sesuai untuk anda. Buat masa ini testimoni pengguna Phero-X amat menggalakkan.


S . Berapa lama untuk saya menerima pesanan saya?
J . Setiap pesanan akan diuruskan dalam masa 24 jam, anda akan terima produk dalam masa 2 - 3 hari selepas kami menerima pembayaran.


Phero-X...jangan hidu direct dari botolnya...
Bila kita hidu...takut bakteria yang ada dalam hidung termasuk dalam botol....


Cara yang betul adalah titis pada pergelangan tangan...
(Note: Please... titis dalam jarak 2-3 cm... Penitis kaca jangan kena kulit...)

Lepas tu lagakan kedua belah pergelangan tangan... Lebihannya sapu pada leher @ belakang cuping telinga...
Tunggu Phero-X bertindakbalas dengan hormon yang akan dirembeskan oleh kulit anda melalui liang peluh...
Sebab itu bau-nya akan berbeza-beza antara satu individu dengan individu yang lain...

Pada baju/pakaian pula baunya mungkin tidak akan berubah sangat...

Kalau hidu direct itu yang kata bau macam ata atau minyak wangi attar...

(Mula-mula titis pun ia akan berbau sedikit tengik @ musky... tak mengapa tunggu 3-5 minit) Lepas tu baru hidu balik...

Hidung kita ada yang tidak dapat meneka dengan tepat...

Jadi bagi yang tidak dapat mengenal pasti... Senang saja...

Titiskan Phero pada baju rakan anda...atau cuba titisPhero-X ketika anda berada dalam ruangan bilik yang angin tidak bertiup kencang...kawasan tiada kipas... (dalam bilik berhawa dingin lagi baik) ketika ada 2-3 orang wanita di dalamnya...

Buka penutup Phero...
Titiskan pada nadi tangan...
Jarak anda dengan wanita-wanita tersebut pula harus...
berada dekat dalam jarak 3-5 kaki...

Perhatikan mata-mata wanita tersebut... Mereka pasti menjeling... Dan gerenti mereka akan tanya ...
(Heyyy bau ape tu???)
(Heyy menda apa tu???)
(Minyak wangi apa tu??)

Jadi kalau Phero-X tak special??? Kenapa mereka nak ambil tahu??? Dan tanya Bau apa or minyak wangi apa...
Tentula sebab...hati mereka tertanya-tanya...
Emmmm Bau apa yaa???

Sebab hormon Androstenone telah bertindakbalas dan mengaktifkan minda bawah sedar mereka...

Cubalah... Anda pasti teruja!!!


Kenapa kita perlu displin memakai Phero-X?
Sebab:

1. Orang sekeliling kita memang nak respond, tetapi selalunya orang melayu ni sifat pemalunya tinggi, jadi bila dia nak tegur kita dia segan, yg biasa mereka lakukan ialah menjeling curi dan senyum. Ada yg minat dgn kita ttapi sebab nak jaga ego mereka jual mahal. Kita kena tegur dulu, jgn risau sbb Phero-X diadun sempurna dgn human pheromone dan kepekatan androstenone paling tinggi dlm pasaran. Cuba lihat testimoni customer yg dah beratus-ratus tu...

2. Orang perlu masa nak menegur kita... jadi selalu-selalulah guna Phero-X... Selalu lalu berdekatan dgn orang yang kita TARGET... Lalu kalau boleh dalam jarak sedekat 3 kaki... Stop kat area ada orang tu dalam 10 saat at least utk trigger VNO mereka.

3. Lama-lama orang akan jadi lebih MESRA...

Phero-X tahan sehingga 6-8 jam pada badan atau kulit. Tetapi... kalau pada pakaian ia tahan lebihlama iaitu 1-2-3 hari bergantung pada hawa / kepanasan suhu bilik. Lebih sejuk kawasan tu lebihlama ia bertahan.

Eksperiment ni:
Bagi member anda pakai Phero-X... Sekali sekala datang pada dia... Cth: Pagi pkl 9, tengahari pkl 12, ptg pkl 5... Phero-X masih ada... Cuma anda dah tahu dia guna Phero-X, jadi anda tidak akan melayan minda bawah sedar anda... Sebab itu kalau kita guna Phero-X, kita tak boleh bagitau orang. Kalau dia tahu kita nak goda or buat orang suka kita secara ini, mereka akan cepat-ceoat kawal minda bawah sedar mereka... So nanti RUGI...Kita yg RUGI.

Banyak Orang Tak Faham Fungsi Phero-XRupanya.
Saya Kongsi Fungsi-fungsi Phero-X dengan anda semua ok...

Disebabkan kandungan Pheromone jenis Androstenone yang tinggi, maka kesan-kesan yang akan diperolehi adalah :-

1. Aura
Aura kelelakian akan menjadi tinggi secara mendadak... Kerana hormon Androstenone ini akan menyebabkan minda bawah sedar pemakai tahu bahawa hormon kelelakiannya ditahap maksima.

2. Orang sekeliling
Orang sekeliling akan tertanya-tanya di dalam hati... Bau apa yang mereka hidu... Diri sendiri pun akan pelik dan tertanya-tanya bau apa... Sedangkan anda memakai Phero-X...

3. Mesra
Kenapa orang yang berada dalam jarak 1 hingga 5 kaki akan lebih mesra setelah mengenali anda dalam 2-5 minit pertama??? Jangan pelik kerana Androstenone mengubah minda bawah sedar orang yang berada disekeliling menjadi lebih peramah dan terbuka...

4. Menstrual/Kesuburan
Hormon Androstenone yang dihidu wanita, akan membuatkan perkitaran haid wanita menjadi teratur. Tahap kesuburan mereka juga akan berada dalam tahap optimum. Ini adalah kesan akibat menghidu Androstenone.

So kepada yang guna Phero-X dan tidak memahami kegunaan Phero-X, mungkin akan keliru...

Phero-X cuma meningkatkan keterampilan anda dengan Aura Hormon Androstenone... (Tidak LebihDari Itu)

Pasti akan ada yang bertanya,,, Adakah Phero-Xberkesan???
*(Jawapannya) Ia berkesan untuk saya...
Ia juga didapati berkesan untuk kawan-kawan saya...

Jika anda menjual/membeli Phero-X... Saya rasa dah banyak testimoni yang ada... Berlambak-lambak!!!



Produk berkesan... tapi mungkin mereka expect yanglebih tinggi... contoh bila pakai Phero-X... ada makwe akan kejar mereka dan bogel dihadapan mereka.... kah kah kah .... Ini mustahil sebab wanita-wanita Malaysia punyai harga diri yang tinggi!!!

Kerja keraslah skett brother... Berkenalan dulu.. Kenal hati budi... Barulahh tackle...

Sekian dari saya... 


         WAN
        012 282 4447

No comments:

Post a Comment